Αυτοέλεγχος

'Αγιος Γεώργιος - Τάε Κβο Ντο

Ευγένεια

'Αγιος Γεώργιος - Τάε Κβο Ντο

Επιμονή

'Αγιος Γεώργιος - Τάε Κβο Ντο

Εντιμότητα

'Αγιος Γεώργιος - Τάε Κβο Ντο

Ακατάβλητο Πνεύμα

'Αγιος Γεώργιος - Τάε Κβο Ντο

Επιβράβευση

'Αγιος Γεώργιος - Τάε Κβο Ντο

Υπομονή

'Αγιος Γεώργιος - Τάε Κβο Ντο

Τρίτη, 19 Ιουνίου 2018

Η διαχείριση του στρες στον πρωταθλητισμό

Η διαχείριση του στρες στον πρωταθλητισμό.

Γράφει η Ελίνα Τσιούλη - Ψυχολόγος Διαχείρισης του Στρες

Είναι γενικά αποδεκτό ότι τα αθλήματα απαιτούν αρκετές ικανότητες όπως πνευματική εγρήγορση, αναλυτικές ικανότητες, μνήμη, προβλεψιμότητα, στρατηγική και προσοχή και μ’ αυτόν τον τρόπο μπορούν να ενισχύσουν την πνευματική ανάπτυξη των ατόμων. Επίσης, τα αθλήματα αποτελούν ένα υγιή τρόπο έκφρασης, διασκέδασης και κοινωνικοποίησης.

Ο στόχος του πρωταθλητή

Η έννοια του πρωταθλητισμού και του ανταγωνισμού για τη νίκη είναι στη γραμμή της έννοιας του αθλητισμού αλλά συνήθως αποτελεί έναν ξεχωριστό χώρο.

Ο στόχος του πρωταθλητή δεν είναι μόνο η χαρά της συμμετοχής αλλά και η πρωτιά και στην περίπτωση των επαγγελματιών πρωταθλητών ο στόχος μπορεί να είναι η καριέρα, το χρήμα και η δημοσιότητα. Ο πρωταθλητισμός απαιτεί πολλές ώρες προετοιμασίας, αφοσίωση, επίπονες προπονήσεις και αρκετές θυσίες. Η άθληση αποτελεί προτεραιότητα σε σύγκριση με άλλες υποχρεώσεις και η καθημερινότητα καθορίζεται από τις αθλητικές υποχρεώσεις.

Με άλλα λόγια, ο πρωταθλητισμός είναι αρκετά απαιτητικός και αγχωτικός και γι αυτό απαιτεί σθένος και συναισθηματική ωριμότητα.

Αυτές οι συνθήκες μπορεί να είναι δύσκολες για νεαρούς αθλητές που δεν έχουν ακόμα φτάσει στο γνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο που επιτρέπει την επεξεργασία δύσκολων συνθηκών και πιεστικών αισθημάτων. Η έντονη πίεση μπορεί να προκαλέσει την αντίδραση των παιδιών και αυτό συχνά οδηγεί στην απόφαση της παραίτησης και εγκατάλειψης του αθλήματος. Στη ζωή των παιδιών και εφήβων, ο πρωταθλητισμός αρκετές φορές γίνεται μια επιπλέον υποχρέωση σ ’ένα ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμα και μ’ αυτόν τον τρόπο σταματά να είναι απλώς ένα παιχνίδι ή διασκέδαση. Το κυνήγι της πρώτης θέσης αντιστρατεύεται την έννοια της συμμετοχής και της ψυχαγωγίας. Μάλιστα, όταν η αποδοχή εξαρτάται από την παρουσία και επίδοση στο άθλημα, τα άτομα νιώθουν ότι δε γίνονται αποδεκτά και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια διαρκή και έντονη ανησυχία και ανασφάλεια.

Η επίδραση του στρες στον πρωταθλητισμό

Το στρες μπορεί ευθέως να επηρεάσει τη φυσιολογία με την αύξηση της μυϊκής έντασης. Επίσης, μπορεί να επηρεάσει την ποσότητα και την ποιότητα του ύπνου. Η μυϊκή ένταση σε συνδυασμό με το διαταραγμένο ύπνο θα οδηγήσει στην κόπωση και τους τραυματισμούς. Επίσης, επηρεάζεται το ανοσοποιητικό σύστημα, κάνοντας τους αθλητές πιο ευάλωτους στην ασθένεια και η επίδραση φαίνεται επιπλέον στη διαδικασία αποκατάστασης. Η ανάρρωση από τους τραυματισμούς μπορεί να είναι πιο αργή και να απαιτηθεί περισσότερος χρόνος από το συνηθισμένο.

Αν έχετε εισέλθει σε μια φάση εξαιρετικά υψηλού στρες, που δεν μπορείτε να διαχειριστείτε, είναι προτιμότερο να συζητήσετε με τον προπονητή σας ή να συμβουλευτείτε ψυχολόγο.

Οι αθλητές και οι προπονητές πρέπει να εργαστούν μαζί για να ανιχνεύσουν τί προκάλεσε το στρες και να εφαρμόσουν μηχανισμούς διαχείρισης όπως η χαλάρωση και η θέσπιση στόχων. Από την στιγμή που το στρες έχει κάνει την εμφάνισή του, οι αθλητές πρέπει να ενθαρρυνθούν να σκεφτούν διαφορετικά για τα προβλήματά τους. Η αλλαγή της σκέψης μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγή της αντίδρασης οδηγώντας κατ’ επέκταση σε μια πιο παραγωγική παρουσία και πιο ανθεκτική στάση στην προπόνηση και τον ανταγωνισμό. Ο σχεδιασμός της αντιμετώπισης πρέπει να εστιαστεί στη μετατροπή του στρες σε όφελος, στη διαχείριση του στρες της προπόνησης, στη διαχείριση του στρες του ανταγωνισμού και τέλος στη διαχείριση του στρες της καθημερινότητας.


Κάντε το στρες να δουλέψει για εσάς.

Εχει αποδειχθεί ότι ένα ποσό στρες είναι ωφέλιμο για έναν αθλητή. Μια μικρή ποσότητα στρες μας βοηθάει να επικεντρωνόμαστε και μας επιτρέπει να επιδείξουμε περισσότερη ενέργεια. Κι ενώ ένας αθλητής μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα το στρες από έναν μη αθλητή διότι έχει εξασκηθεί να διαχειρίζεται την πίεση, η υπερβολική προπόνηση ή ο υπερβολικός ανταγωνισμός μπορεί να καταστρέψει χρόνια σκληρής δουλειάς.

Το υπερβολικό στρες έχει ευθεία επίδραση στην ορμονολογική ισορροπία και επηρεάζει ολόκληρο το μεταβολισμό μας και το ανοσοποιητικό σύστημα. Επομένως, οι αθλητές θα πρέπει να προσέχουν να επιτυγχάνουν καλή ισορροπία κατορθώνοντας υψηλό επίπεδο φυσικής κατάστασης χωρίς να ξεπερνούν τα φυσικά και πνευματικά τους όρια. Το στρες είναι αδύνατο να αποφευχθεί αλλά μπορεί να ελεγχθεί και να δουλέψει προς όφελός μας. Παράγοντες που μπορεί να αυξήσουν το στρες και την ανησυχία των αθλητών είναι: οι φυσικές απαιτήσεις, οι ψυχολογικές απαιτήσεις, οι προσδοκίες και η πίεση για υψηλές επιδόσεις. Υγιείς τρόποι για τους αθλητές για να αντιμετωπίσουν το στρες είναι η ενασχόληση με ευχάριστες δραστηριότητες, η επαρκής ξεκούραση, η θετική σκέψη, το γέλιο και η ενδυνάμωση των κοινωνικών σχέσεων.

Διαχείριση του στρες της προπόνησης.

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι αθλητές είναι να προπονούνται σκληρά πολύ γρήγορα. Αντίθετα, η προπόνηση πρέπει να γίνεται προοδευτικά. Βεβαιωθείτε ότι το σώμα σας μπορεί να αντέξει το παρόν φορτίο προτού αυξήσετε το φορτίο και πάντα να δίνετε στον οργανισμό σας επαρκή ξεκούραση. Μάθετε να σπάτε τη μονοτονία της προπόνησης με την επιλογή ενός διαφορετικού σπορ μία ή δύο φορές την εβδομάδα. Τα οφέλη για την υγεία σας θα παραμείνουν, ενώ προάγεται ένα διάλειμμα από την προπόνηση για ένα μεγάλο γεγονός που σας ξεκουράζει πνευματικά.

Διαχειριστείτε το στρες του ανταγωνισμού

Αν βρίσκετε τον ανταγωνισμό στρεσογόνο, δεν θα έπρεπε να τον αποφεύγετε, θα πρέπει απλώς να τον επιλέγετε πιο προσεκτικά. Ως αθλητές, η αυτοπεποίθησή σας και η αυτοεκτίμησή σας θα αυξάνει κάθε φορά που έχετε επιτυχίες. Θα υπάρχουν φορές όμως που θα αποτυγχάνετε και αυτές οι περιπτώσεις θα πρέπει να λογίζονται ως μεγάλες εμπειρίες μάθησης.

Διαχειριστείτε το στρες της καθημερινότητας.

Κάποιος που μετακομίζει, χωρίζει από έναν σημαντικό άλλο ή διέρχεται διαφόρων αλλαγών ζωής θα βιώσει στρες το οποίο πιθανότατα θα έχει επίδραση στην αγωνιστική του παρουσία. Από την στιγμή που δεν υπάρχει τρόπος αποφυγής έκθεσης σε στρεσογόνους παράγοντες, ο καλύτερος τρόπος για να το αντιμετωπίσετε είναι να περικόψετε το στρες σε άλλες περιοχές. Αν το στρες της καθημερινότητας είναι μεγάλο, περιορίστε τον ανταγωνισμό και δείτε την προπόνηση ως θεραπεία. Ποτέ μην αποφεύγετε εντελώς τη σωματική δραστηριότητα όταν είστε στρεσαρισμένοι.

Τέλος, φροντίστε την υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών, ρύθμιση της ρουτίνας 24ωρου με επαρκή ξεκούραση και τακτικά γεύματα καθώς και άσκηση 30λεπτη τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα. Μ’ αυτούς τους τρόπους θα θέσετε υπό έλεγχο τα επίπεδα του στρες.

Ελίνα Τσιούλη - Ψυχολόγος Διαχείρισης του Στρες

Πηγή : https://www.e-psychology.gr/

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018

Το Ελληνικό Ταεκβοντό στους 18ους (XVIII) Μεσογειακούς Αγώνες 2018 στην Ισπανία

Το Ελληνικό Ταεκβοντό στους 18ους (XVIII) Μεσογειακούς Αγώνες 2018 στην Ισπανία.

Οι  18οι Μεσογειακοί Αγώνες 2018 (XVIII Mediterranean Games 2018) θα διεξαχθούν από τις 22 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου 2018 στην Ισπανία και συγκεκριμένα στην πόλη της Ταραγόνα και την γύρω  περιοχή της Καταλωνίας συμπεριλαμβανομένης και της πόλης της Βαρκελώνης.

Αυτή η πολύ σημαντική αθλητική διοργάνωση που διεξάγεται στη γεωγραφική περιοχή της Μεσογείου, κάθε τέσσερα χρόνια, περιλαμβάνει τριάντα τρία (33) αγωνίσματα,  και είναι η δεύτερη σε μέγεθος διοργάνωση μετά το πρώτο κορυφαίο αθλητικό γεγονός , τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όσον αφορά τον αριθμό των αθλητών που συμμετέχουν και τα αθλήματα που περιλαμβάνονται, ξεπερνώντας  ακόμη και τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τους  Μεσογειακούς  Αγώνες διοργανώνει η Διεθνής Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων (Δ.Ε.Μ.Α.) (International Mediterranean Games Committee)(I.M.G.C.), με την αναγνώριση της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ).

Από τις 22 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου 2018 στην Ισπανική πόλη Ταραγόνα θα πάρουν μέρος 26 χώρες σε 33 αθλήματα με 4000 αθλητές και αθλήτριες, 1.000 διαιτητές - κριτές και διεθνείς εκπροσώπους, 1.000 δημοσιογράφους, 3.500 εθελοντές και περισσότερους από 150.000 θεατές.

Για περισσότερες πληροφορίες:

H Ελληνική Αποστολή σ' όλα τα αθλήματα

http://www.tarragona2018.cat/en/que-son/

http://www.tarragona2018.cat/en/sport/taekwondo/


Το άθλημα του Ταεκβοντό (η διοργάνωση είναι κατηγορίας G-1) θα διεξαχθεί στην τοποθεσία SALOU (παραλία της Ευρώπης), στις 28 έως 30 Ιουνίου 2018 και την Ελληνική Αποστολή ,μετά από ανακοίνωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ταεκβοντό (ΕΛΟΤ) ,θα πλαισιώνουν οι :

Βαρβάρα Αποίκου (-49κ.), Αθανασία Μητσοπούλου (-67κ.), Ευγενία Σαρρή (+67κ.), Κωνσταντίνα Τζέλη (-57κ.), Αθανάσιος Νικολαίδης (+80κ.), Απόστολος Τεληκωστόγλου (-80κ.), Ελευθέριος Φακίνος (-58κ.) και Κωνσταντίνος Χαμαλίδης (-68κ.). Προπονητές της ομάδας θα είναι οι Γεώργιος Σταυριανός και Θεόδωρος Ζηνέλης.

Πηγή: ΕΛΟΤ, wikipedia, sportsfeed, taekwondo greece group

Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2018

Η προκήρυξη της ΕΛΟΤ για το Πανελλήνιο Κύπελλο Α/Γ,Ε/Ν,Π/Κ,Τaekwondo«Σταμάτης Κάσσης» 2018 στον Πολύγυρο Χαλκιδικής

Η προκήρυξη της ΕΛΟΤ για το Πανελλήνιο Κύπελλο Α/Γ,Ε/Ν,Π/Κ,Τaekwondo «Σταμάτης Κάσσης»2018 στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Η Ελληνική Ομοσπονδία Ταεκβοντό ανάρτησε στην ιστοσελίδά της την προκήρυξη για το ΚΥΠΕΛΛΟ   ΑΝΔΡΩΝ-ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΕΦΗΒΩΝ-ΝΕΑΝΙΔΩΝ, ΠΑΙΔΩΝ-ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ έτους 2018 «Σταμάτης Κάσσης».

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: Οι αγώνες θα διεξαχθούν στον Πολύγυρο και συγκεκριμένα στο Δημοτικό Κλειστό Στάδιο Πολυγύρου, (Τηλ: 23710 - 23889).

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΩΝΩΝ: Σάββατο 30 Ιουνίου  2018 & Κυριακή 1 Ιουλίου  2018. Ώρα έναρξης των αγώνων  09:00 και για τις δύο ημέρες.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Έχουν οι αθλητές-αθλήτριες εγγεγραμμένοι στους Συλλόγους μέλη της ΕΛ.Ο.Τ. ανήκουν στα γεωγραφικά όρια της Ε.ΤΑ.Β.Ε. (από 2ο ΚΟΥΠ και άνω).

· Για τις κατηγορίες Ανδρών – Γυναικών γεννηθέντες από το 2001 (17 ετών και άνω).

· Για τις κατηγορίες Εφήβων-Νεανίδων, γεννηθέντες από 2003, 2002 και 2001 (15-17 ετών).

· Για τις κατηγορίες Παίδων - Κορασίδων γεννηθέντες από 2004 -2005 και 2006 - 2007. (14-13 ετών και 12-11 ετών).

Οι εγγραφές της δήλωσης συμμετοχής των αθλητών θα γίνουν στην ιστοσελίδα :
http://www.tpss.eu

ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ : Αθλητών, αθλητριών και παραγόντων (Προπονητή και Αρχηγού Ομάδας) έως τη Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018.

Κατεβάστε την προκήρυξη ΕΔΩ

Παρακάτω διαβάστε την προκήρυξη


Πηγή: ΕΛΟΤ

ΕΛΟΤ , διεξαγωγή εξετάσεων DAN σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα ,23-6-2018

ΕΛΟΤ , διεξαγωγή εξετάσεων DAN σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα ,23-6-2018.

Η Ελληνική Ομοσπονδία Ταεκβοντό (ΕΛΟΤ) θα διεξάγει εξετάσεις μαύρων ζωνών (DAN) στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα στις 23 Ιουνίου 2018.

ΤΟΠΟΣ & ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  
· Στη Θεσσαλονίκη στις 23 Ιουνίου 2018 ημέρα Σάββατο, από τις 09:00 έως τις 15:00, στο Αθλητικό Κέντρο Βασιλικών (Δ/νση: 2ο χιλιόμετρο Επαρχιακής οδός Βασιλικών – Σουρωτής).

· Στην Αθήνα στις 23 Ιουνίου 2018 ημέρα Σάββατο, από τις 09:00 έως τις 15:00, στο Αθλητικό Κέντρο Λεοντείου, οδός Νεϊγύ 17, Άνω Πατήσια. Τηλ: 210-2522402.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ώρα προσέλευσης για όλους τους αθλητές – αθλήτριες, προκειμένου να κατατεθούν τα δικαιολογητικά στην γραμματεία της ΕΛ.Ο.Τ. θα είναι:

· Για τους αθλητές-αθλήτριες που ανήκουν στην δύναμη της Ε.ΤΑ.Β.Ε. είναι 08:00

· Για τους αθλητές-αθλήτριες που ανήκουν στην δύναμη της Ε.ΤΑ.Ν.Ε. είναι 08:00

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Έχουν οι αθλητές – αθλήτριες από 9 ετών και άνω, εγγεγραμμένοι σε σωματεία-μέλη της ΕΛ.Ο.Τ.

Κατεβάστε την προκήρυξη ΕΔΩ

Παρακάτω διαβάστε την προκήρυξη

Πηγή: ΕΛΟΤ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...