Τρίτη 6 Αυγούστου 2019

"Α, ρε Δάσκαλε !!! "

"Α, ρε Δάσκαλε !!! ".



Γράφει η Δάφνη Παπαδάκη 

Λένε ότι "Μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις".Ο  προπονητής  μου με τους αθλητές μου! Πόσο συγκίνηση μπορεί να κρύβει μια φωτογραφία.

Θυμήθηκα όταν φωνάζαμε και δεν τον θέλαμε γιατί μας κούραζε και μας έφτανε μέσα από τις δυνατές και εξαντλητικές προπονήσεις πέρα απ' τα όρια ,ώστε να καταλάβουμε ότι μπορούμε να πετύχουμε πάρα πολλά.

Θυμάμαι τις προπονήσεις μου μ'αυτόν τον φοβερό προπονητή να είναι μια συνεχής σχέση αγάπης και μίσους μεταξύ αθλητή-προπονητή που κατέληξε στο να γίνω Πανελλήνια πρωταθλήτρια.

Κάποτε μου έλεγε όταν γίνεις προπονήτρια θα καταλάβεις και εγώ δεν τον πίστευα. "Α, ρε Δάσκαλε !!! " .

Ταπεινή έκφραση ευγνωμοσύνης προς τον προπονητή μου είναι αυτή η φωτογραφία.Σ' ευχαριστώ  Βασίλη ΛΕΝΟΥΔΙΑ!!!

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου